אמסטרדם המלצות שוות במיוחד











העיר האהובה עלי, 

זהו לא הביקור הראשון שלי בה (לכן התייחסתי פחות לאטרקציות תיירותיות)

יפה כל כך, טעימה כל כך!


הקפה והשטרודל הכי הכי שיש

ובחינם ברחובות ריח המריחואנה בכל פינה










העיר עם  מליוני זוגות אופניים וכחצי מליון רוכבים מדי יום


















העיר עם הצ'יפס הכי טעים!









והגבינות הכי טובות










בתי קפה משגעים





נתחיל בחנות קטנה ומטריפה!


JUFFROUW  SPLINTER


שמוכרת גם חפצים ישנים וגם חדשים (במרחק הליכה מבית אנה פראנק)

































כתובתPrinsengracht 230, 1016 HE Amsterdam, הולנד


עוד חנות משגעת לכלי בית שכמוה עוד לא ראיתי
אין תבנית אפייה, סכין, מחבת קומקום או כל דבר אחר שאין בה
(תוכלו לבקר בה בסיום הטיול בשוק אלברט קאפ עליו אכתוב בהמשך)










הכתובת של החנות














שוק אלברט קאופ

אחד השווקים הוותיקים והמוכרים בעיר
שוק צבעוני עם מוכרים אדיבים, חלקם מדברים כמה מילים בעברית
בשוק דוכני אוכל, בגדים, כלי בית ועוד










וכמובן חובה לאכול את ה stroopwafel שמצוי בשוק בטעמים שונים






אחרי הביקור בשוק ובחנות הכלים חובה לבקר במסעדה THE AVOCADO SHOW!


מסעדה שכל המנות בה עשויות עם אבוקדו








ציפס מושלם מאבוקדו


שוק הפרחים

שוק פרחים צף במרכז אמסטרדם בו מוכרים פרחים מרהיבים ובצלי פרחים















מולו תמצאו חנויות לגבינות, תבלינים עוגיות ומזכרות


















המקום הכי טוב לפנקייקים הולנדים  de vier pilaren

























והקפה מושלם








פאי תפוחים הכי טוב שיש - לא לפספס








תמצאו אותו בבית הקפה המפורסם winkel 

שנמצא בשכונת יורדן היפה









ועוד זווית










פיצה LUCCA





נהדרת! מסעדה מעוצבת מקסים אווירה שמחה ואוכל טעים







מסעדה אינדונזית


















בית הכנסת הפורטוגזי ברובע היהודי של קהילת ספרד ופורטוגל.

מרהיב ביופיו! מרגש וחובה לבקר בו

כל בית הכנסת מואר על ידי נרות בלבד הנמצאים בפמוטי נחושות מרשימים
הדלקת הנרות בכל בית הכנסת עורכת כ - 3 שעות בכל פעם.

עם רכישת הכרטיס מקבלים מכשיר שמע בעברית שמאפשר סיור עצמאי בכל מתחם בית הכנסת.
שימו לב הכרטיס מקנה גם כניסה למוזיאון להיסטוריית יהדות הולנד שנמצא בסמוך.


בשבת נערכת תפילה במקום לכן אי אפשר לבקר בבית הכנסת תכננו לבקר בו ביום אחר

















לאחר הביקור בבית הכנסת תוכלו לחצות את הכביש ולבקר בשוק הפשפשים Weterlooplein

פתוח בימים שני עד שבת מתשע בוקר ועד שש בערב








ועוד מהעיר היפה


























נשיקות 😘😘

עד העונג הבא





תגובות

  1. מיכל היקרה
    עשית לי עונג שבת עם כל המקומות היפים, עם המתוקים המשגעים ושוק פרחים צף שלא היה לי מושג עליו. התמונות מעלפות ואני כבר רוצה לעלות על המטוס הראשון.

    השבמחק
  2. אני כבר מבולבלת♥ זמן רב מתכננת להגיע לוינה, לאחר שקראתי את הפוסט שלך על המקומות הקולינריים ובתי הקפה התחלתי לתכנן את הטיול. עכשיו העלת את הפוסט על אמסטרדם! מה עושים?

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח תמיד יש את הפעם הבאה. ןבכלל תמיד בדרך חזרה כדאי לתכנן את הנסיעה הבאה♥

      מחק
  3. מדהים, העשרת אותי בידע נוסף. ביקרתי פעמיים באמסטרדם. אך היו מקומות שפיספסתי. תודה מהממת😘

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. עשית לי חשק לאמסטרדם. 3 שנים.לא הייתי בה.
    את נהדרת��ממני יפית ארז

    השבמחק
  6. ווייי ווייייי עשית לי ממש חשק, בא לי גם אמסטרדם, הייתי שם עם הילדים, רוצה לבד גם, אלופה את מיכלי, איך את בכשרון שלך בוחרת את המקומות הצבעוניים והשווים, כשאסע לשם, אחזור לבלוג המהמם שלך:)

    השבמחק
  7. משוגעת על אמסטרדם ותמיד מוכנה לקרא וללמוד עליה עוד ועוד.
    בא לי גם!
    יופי של פוסט

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

.