יום חמישי, 11 בפברואר 2016

חלות לשבת








לא מתחברת לקטע הזה של הפרשת חלה.. לא מסתדר לי.. כל הטקס מסביב.
אני יש לי טקס משלי.. טקס הכנסת אהבה ועוד חיזוקים לתוך חלה אישית או משפחתית.


כל יום שישי מכינה בצק שמרים לחלות,
כבר בראש אני יודעת מי זקוק לזריקת עידוד מי לחיבוק מי לחיזוק.
מי מבני הבית צריך שאכניס לתוך החלה שלו בטחון עצמי,
מי צריך עזרה בקבלת החלטות..
מי סתם עשה טעות וסובל מחרטות וצריך שאכניס לתוך החלה שלו ברכה ממיסת ייסורי מצפון
לשה לשה ומכניסה לתוך הבצק את הבקשות הסמויות של כולם, בקשות שרק עיני הנץ של אמא .. יכולות לראות
יש הרוצים שאכניס לתוך החלה שלהם שבוע של שינה עמוקה
יש הרוצים שבוע של מסיבה אחת גדולה
יש שרוצים סתם חיבוק אוהב
ויש שרוצים פשוט להיות לבד

לפעמים מכניסה לתוך החלה גם סליחות..
על ששכחתי. ועל שזכרתי את מה שציפו שאשכח
על שכיבסתי וקיטרתי.. הערתי וצדקתי  
על שלא הייתי שם בשביל כולם כפי שכל אחד מהם ציפה שעכשיו רק תורו ולו הכי מגיע.

לשה .. לשה.. ומגיעה אל ליבו של כל אחד. מאחלת לו מכל הלב שבוע מיוחד.




















ויש את החלה המשפחתית אליה אני מכניסה המון מילים של ביחד.. שנהיה תמיד מלוכדים בריאים ומאושרים








ביום ראשון כשכל אחד מתחיל את השבוע שלו.. כל אחד מקבל חלה אישית.. בתוכה יש לו ארגז כלים לשבוע שלם


































הלשיקה שמורה רק לי את זה כולם יודעים (ולא מסתכנים) אז... אחרי שכולם עוזבים.. יש לי נשיקה מנחמת עד לפעם הבאה :-) 









אין כמו לפזר אנרגיות טובות

נסו גם אתם, זה עובד! מנסיון


למתכון טעים של חלות הורסות

מצרכים-

2 כפות שמרים יבשים
1/2 2 כוס מים פושרים
1/4 5 כוסות קמח
1/2 כוס סוכר 
3 ביצים 
1/2 כוס שמן
1 כפית קוניאק
טיפונת מלח
לציפוי- ביצה טרופה ומעט סומסום



אופן ההכנה-
בקערית קטנה מערבבים שמרים, כפית סוכר וחצי כוס מים פושרים- משהים ל10 דקות.
מנפים לתוך קערת המיקסר את הקמח, מוסיפים את שאר החומרים ואת עיסת השמרים
מלח מוסיפים בסוף. מערבלים כעשר דקות.
מקמחים מעט את הבצק ומניחים להתפחה של כשעה וחצי.
להכנת חליות אישיות בוצעים כדורים קטנים מהבצק, יוצרים גליל וממנו שבלול
אפשר גם להכין 2 חלות גדולות
מורחים מעל ביצה ומפזרים סומסום
מניחים להתפחה נוספת של חצי שעה ואופים בתנור שחומם מראש על 180 מעלות עד לקבלת צבע זהוב
שבת שלום ♥


9 תגובות:

  1. המסת את ליבי והזלת את דמעותי....

    השבמחק
  2. אהובה איך שאת כותבת! מרגשת כל פעם מחדש במילים העוטפות שלך.

    השבמחק
  3. מיכלי את מרגשת מאוד מאוד.
    פעם הבאה שאכין חלה אזכור ללוש לתוכה מתנות ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! המתנות שבתוך החלה הכי שוות♥

      מחק
  4. מיכלי, את גורמת לי לרצות לעשות דברים שמעול לא עשיתי(כמו חלות מושלמות שכאלו) ואילו רק בשביל הברכות, אוהבת כל כך את הדרך המיוחדת שלך לשלב בין השניים, שבת שלום ומבורכת לך ולכל המבורכים הנפלאים שלך❤

    השבמחק
  5. מיכלי אהובה! תודה❤ מאחלת טוב בכל מהכל❤

    השבמחק
  6. מיכלי אהובה! תודה❤ מאחלת טוב בכל מהכל❤

    השבמחק

.