יום המשפחה ברוקולי מוקפץ ומגירות החיים











מגיל צעיר ממש.. מלווה אותי התמונה הזו מהספר ציפור הנפש של מיכל סנונית





גם אני מחלקת את חיי למגירות מגירות..
יש כמה נעולות
ויש כמה פתוחות תמיד

יש כאלה שנפתחות לאוורור מידי פעם

יש נשכחות
ויש קבועות
יש אהובות במיוחד
ויש פחות
יש מגירת פחדים
ומגירת חלומות


יש את מגירת הרגש, היא המגירה הכי עמוסה
ויש את מגירת ההגיון שלעיתים ממש דוחפת את מגירת הרגש








יש את מגירת הממתקים

ויש את מגירת הקופסאות הריקות 
(הכי אוהבת לקבל אותן מלאות)
מגירת המשחקים של הילדים ו.. של החיים
יש מגירת צעיפים שעוזרת לי להחליף תפקידים
יש מגירת גרביים - שם יש הרבה בודדים
יש את המגירה של תוכניות המגירה היא הכי מצילה
יש את מגירת התרופות אותה אני משתדלת לפתוח כמה שפחות
יש את מגירת האלבומים.. שמחזירה אותי לכל מיני רגעים בחיים.
יש את המגירה שסופרת קלוריות..
עוד יש את  מגירת השמחה
מגירת החגים
ומגירת הימים המיוחדים
יש את מגירת עכשיו תורי שעוזרת לי לשמוע את עצמי..
יש את המגירה שלכם אצלי בלב.. אליה אני משתדלת להיכנס כמה שיותר





פתחו ואווררו מידי פעם את מגירות הלב לא תאמינו כמה מקום מתפנה










































שלמה ארצי מדבר מהלב.. ומסדר מגירות




לכבוד יום המשפחה הקרב..


משתפת אותכם במתכון לברוקולי מוקפץ לארוחת ערב משפחתית




מצרכים




800 גרם ברוקולי קפוא

3 כפות שמן
3 שיני שום כתושות
2 בצלים ירוקים קצוצים
1 גזר חתוך לעיגולים דקיקים
3 כפות רוטב סויה
3 כפות רוטב צ'ילי מתוק



50 גרם פקאן מסוכר








אופן ההכנה




מרתיחים בסיר מים עם מעט מלח, ומוסיפים את הברוקולי.

מביאים שוב לרתיחה
ומעבירים את הברוקולי לקערה עם מי קרח (להכין מראש) להשאיר את הברוקולי 5 דקות בקערה עם המי קרח.
לסנן היטב



במחבת גדולה מחממים את השמן מוסיפים שום ומערבבים

 מוסיפים בצל ירוק וגזר וממשיכים לבשל עוד כ - 3 דקות.
להוסיף את הברוקולי,רוטב הסויה ורוטב צ'ילי מתוק ולהקפיץ על להבה גבוהה עוד כ 3 דקות



מעבירים לקערת הגשה. מפזרים מעל פקאנים..



בתאבון..








-מיכל סנונית - "ציפור הנפש"-







מתוך "ציפור הנפש" - מיכל סנונית



מקווה שנהנתם אשמח ממש לשמוע איזו מגירה הכי דומיננטית אצלכם..

מיכל

תגובות

  1. מיכלי את מהממת!!כל כך מרגשת אני מאוד נהנית לקרוא אותך!
    ועוד יותר נהנית מהמתכונים המופלאים והקלים שלך!!!

    השבמחק
  2. מיכלי את מהממת!!כל כך מרגשת אני מאוד נהנית לקרוא אותך!
    ועוד יותר נהנית מהמתכונים המופלאים והקלים שלך!!!

    השבמחק
  3. מיכלי איזה פוסט מדהים!!!! כמה אני אוהבת מגירות כמה זה יפה ומדוייק (וי את המגירה שיוצרת מחנק) :)
    אוהבת אותך. תודה <3 נ.ב יש את לימוד שיטת המגירות שהיא מדהימה.

    השבמחק
  4. מקסים! נהניתי ביותר! כנראה שהצלחת למצוא את המפתח לכמה ממגרותי...
    המגירה הכי עמוסה שלי היא מגירת הטיולים. היא מגירת העל, זו שמכילה כמה וכמה מהמגירות שהזכרת בפוסט המקסים שלך!
    תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך על התגובה החמה. גם אני חובבת טיולים..

      מחק
  5. מיכלי את מרגשת בכתיבתך,ובתמונות שבחרת-
    כידוע, יש לי חולשה למגירות!!!

    השבמחק
  6. הו מיכלי, כמה שאת נוגעת... כרגע, בזמן זה של חיי מגירת הרגש תופסת הכי הרבה מקום, אצלי זה מתבקש לעיתים לפתוח את מגירת ההגיון.. חחח
    פשוט מקסים, מקסים!!! נשיקות אהובה❤

    השבמחק
  7. מיכלי
    איזו נוסטלגיה. משוגעת על הספר הזה.
    תודה שהזכרת לי אותו. חייבת לקנות אחד לילדים.
    כתבת מקסים ומרגש כל כך.
    את משהו.
    חיבוקים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה! גם אני מדי פעם עושה סדר לילדי במגירות עם הספר הזה. נשיקות

      מחק
    2. תודה רבה רבה! גם אני מדי פעם עושה סדר לילדי במגירות עם הספר הזה. נשיקות

      מחק
  8. מיכלי
    איזו נוסטלגיה. משוגעת על הספר הזה.
    תודה שהזכרת לי אותו. חייבת לקנות אחד לילדים.
    כתבת מקסים ומרגש כל כך.
    את משהו.
    חיבוקים

    השבמחק
  9. מיכלי איזה פוסט יפה זה.
    אוהבת את הרגישות שבך.
    השורה הזו של המגירה אצלכם בלב.... וואווו תזכר לדורות ❤

    השבמחק
    תשובות
    1. פספסתי את תגובתך המקסימה! תודה רבה❤

      מחק
    2. פספסתי את תגובתך המקסימה! תודה רבה❤

      מחק
  10. איזה פוסט יפיפה. כמה רגישות.
    משורה לשורה אני מחייכת ומחבקת אותך. קסם את חברה יקרה שלי.

    השבמחק
  11. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  12. ספר משגע שנמצא לצד מיטתי...מידי פעם פותחת וקוראת שורה. היה תענוג לקרוא אותך

    השבמחק
  13. מיכל יקרה, פתחת לי כל כך הרבה מגירות של שמחה, אהבה, זכרונות ובעיקר חיוכים. לא מזמן מיכל סנונית הקריאה לנו את הסיפור שלה במדבר בדרך לעצמי, וזה היה אחד הרגעים המכוננים בחיי 🐦❤️

    השבמחק
    תשובות
    1. ואוו בטוח חוויה לשמוע את מיכל במדבר. תודה❤

      מחק
    2. ואוו בטוח חוויה לשמוע את מיכל במדבר. תודה❤

      מחק

הוסף רשומת תגובה

.