יום ראשון, 21 ביוני 2015

יום הולדת שנה לבלוג




בדיוק לפני שנה עלה לאוויר פוסט ראשון בבלוג- גנבת רגעים

מאז.. 58  פוסטים והמון אנשים מקסימים שפגשתי באמצע הדרך.

והנה יום הולדת שנה ועל כך יש הרבה תודה!
תודה אישית מהלב ממש
על כל לייק או תגובה

כל אחד כזה עושה לי ממש עיסוי בלב ♥

ולכל אלה שמכינים מתכונים שלי, מצלמים ומשתפים- אתם בכלל אלופי האלופים
משמחים כפל כפליים.

לכל אלו שקוראים את מה שאני כותבת ומגיבים - תודות!
לכל העוקבים השקופים שלא מגיבים ולא.. לוחצים על הלייק וכשפוגשים אותי מספרים לי כמה הם נהנים מהמתכונים והצילומים שלי
תלחצו על הלייק שאדע, מכפת'לכם פרגון מותח קמטים - בדוק!

לגבישס,  לייזה פאנליים וציפי לוין על הדחיפה הראשונה הפרגון ואהבה 
תודה! תודה!


לאסתי שמהרגע הראשון הפכה למעריצה ויחצנית של הבלוג ועל הדרך דואגת שאהיה יפה
תודה! תודה!

לורד החברה הכי טובה שלי - תודה על הכל! אין כמוך!♥

למשפחה שלי שמפרגנת טועמת.. ועוזרת -

אין לי מספיק תודות במלאי .. אני עובדת על זה ♥







ואין אין אין חגיגה בלי בלי בלי עוגה...











עוגת תפוזים באווירת קיץ


תבואו לבקר.







ואם שכחתי מישהו סליחה מראש.. הכל מת'רגשות..

4 תגובות:

  1. יום הולדת שמח לבלוג ולבעלים המקסימה!! שמחה לעזור ולתת מהניסיון שלי באהבה, והבלוג שלך גודל ומתבגר יפה וטעים!! זה נחמד כי גם אני חוגגת החודש יום הולדת לבלוג, 5 שנים של כתיבה. מאחלת לך עוד הרבה הרבה שנים של הנאה מהבלוג ומההצלחה שלו! נשיקות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ציפי על הכל! מזלטובים רבים גם לך. נשיקות חזרה. מעריכה ואוהבת♥

      מחק
  2. מזל טוב!!!!! מאחלת לך ולבלוג עוד הרבה רגעים יפים ומתוקים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מיכלי, לחיי רגעים מתוקים לכולנו♥

      מחק

.