מרומא לטוסקנה

לאחר יומיים נעימים של שיטוטים ברומא  ושופינג מהנה,  שכרנו רכב ונסענו לכיוון טוסקנה לבלות בה שבוע קסום..

בדרך  לטוסקנה עצרנו בכפר מקסים שנקרא Orvieto כשעה וחצי נסיעה מרומא.

אורבייטו הוא כפר קטן ויפהפה הממוקם על צוק גבוה שמשקיף על העמק תחתיו. הכפר נבנה על פסגתו השטוחה של הר העשוי מאבן טוף. והנוף הנשקף ממנו משגע!
בכפר בתים מקסימים, סמטאות, חנויות קטנות, מעדניות, בתי קפה וגלידריות משובחות.

סמטאות מקסימות שאפשר ורצוי ללכת בהן לאיבוד

לאחר שעתיים של הנאה מכל המראות והאווירה הפסטורלית בכפר. הלכנו לאכול צהריים במסעדה מיוחדת ומומלצת מאוד!

מסעדה משפחתית בשם : Trattoria Da Carlo - מסעדה קטנה ונהדרת, לא יקרה עם אוכל מצוין.
הפסטות טריות תוצרת בית וזה כבר אומר הכל..
השף של המסעדה הוא קרלו שעל שמו קרויה המסעדה ועובדים יחד איתו כל בני המשפחה.
כשנכנסנו למסעדה קבלה את פנינו אמא של קרלו מאמא איטלקיה חביבה וחמה .. דאגה לנו למקום ומיד הניחה לנו על השולחן ליטר יין לבן, לחם טרי וצלוחית עם שמן זית משובח!

קרלו בחור נחמד ניגש מיד לספר לנו על אילו מנות הם ממליצים וכל ההמלצות היו נהדרות.

הזמנו סלט טרי ופסטות טעימות, היה פשוט מושלם!

במטבח

וזו אני בחזית המסעדה (אחרי שחלקנו ליטר יין)

מאורבייטו המשכנו לנסוע לטוסקנה לעיירה קטנה ומקסימה בשם - Montaione, אין בה אטרקציות מיוחדות אך היא יפה וציורית
ושם נמצא המלון בו ישנו בימים הבאים.
מלון מקסים בסגנון אופייני למקום עם חלונות ותריסים מעץ ונוף משגע.
המלון היווה נקודה מרכזית ממנה יצאנו כל יום לטיולים קסומים.

הכניסה למלון :

ארוחת הבוקר במלון

במלון מכונת קפה איכותית שמשמשת את הבעלים כבר למעלה מחמישים שנים

חזרתי עם המון דלק בנשמה, מלאת השראה ומתכונים טובים. אשתף אותכם בעוד בפוסטים הבאים. :)